بامن چه کردی...؟





بامن چه کردی...؟

یعنی چی ؟؟؟

واقعا نمیفهمم؟؟

واقعا چرا من انقدر احمق بودم؟

چرا نفهمیدم تو کل این مدت داری برام نقش بازی می کنی؟

چرا فک می کردم تو با بقیه فرق داری؟

چرا فک می کردم توی این بازی دنیایی تو نقش خودتو داری بازی می کنی نقش خود خودتو؟

ولی نه مث این که توهم داشتی برا من نقش یکی دیگه رو بازی می کردی

هنوز گیجم باورم نمی شه به کسی که تا این حد اعتماد داشتم

اونم برام نقش بازی می کرده.....

از دست تو شاکی نیستم به خاطر نقش بازی کردن

الحق بازیگر خوبی هستی

از دست خودم شاکیم که نفهمیدم این همه مدت داشتی برام نقش بازی میکردی

از خودم که به هرکی اعتماد می کنم

از دست خودم که همه رو جا می دم تو دلم

از دست خودم که این همه زخم خورده ولی بازم باورش نمی شه که همه آدما مث هم هستنو نقش برا هم دیگه بازی می کنن

واقعا چرا اینکارو کردی با من؟؟؟؟؟؟

وقتی بهش فک می کنم خندم میگره

واقعا نمی دونم چی باید بگم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته ای از یك عاشق به نام :دل باخته| پنج شنبه 23 شهريور 1391برچسب:, | 2:27 | + | موضوع: <-PostCategory-> |